Клей.Мо

Клей.Мо

Тол


Intro1. Intro
Клей.МО2. Клей.МО
ПлачЪ3. ПлачЪ
ФенШуй4. ФенШуй
ХТС5. ХТС
Вал'S6. Вал'S

Повернення групи ТОЛ - найвідомішої на українській ню-метал-сцені - до творчої активності навесні 2009 року (після більш ніж річної перерви та непевності у майбутньому) супроводжувалося двома новими офіційними релізами (EP «Клей.МО» та live-DVD) і значними сподіваннями фанів та прихильників. Враховуючи те, що з моменту виходу останнього на сьогодні повноформатного альбому («Утопия», 2007) минуло два роки, ці сподівання можна було охарактеризувати як значні.

Звісно, ще до релізу EP на дисках, новий матеріал опинився в мережі – можливо, навіть не без участі групи, адже на офіційному сайті ТОЛу він і зараз доступний для вільного завантаження. Така практика зараз справді є оптимальною у справі поширення різноманітних міні-релізів.

Брутальна обкладинка найновішого доробку команди продовжує «лінію» дизайну, започатковану ще альбомом-дебютником «Синдром бажання», будучи водночас відповідною саунду цього диску – експериментальному, багатому як різноманітними звуковими «фішками», так і великими дозами агресії, відчаю та деструктивних енергій, що складають ідейно-настроєву атмосферу альбому. Можна сказати, що серед українських релізів навряд чи можна швидко пригадати подібний до цього EP за рівнем симбіозу агресії, екзистенційного болю – на рівні емоційному та експериментальним підходом у композиції треків, несподіванками у їх розвитку, що межують часто із мозаїчністю. Так само традиційно для цієї групи на висоті звукорежисерська робота, яка не залишає питань щодо якості звучання.

Але водночас найновіший диск ТОЛу виявився не зовсім вільним як від стандартів жанру, так і типових для самої групи тем – насамперед у текстах. Різноманітності тут не чути і надривно-суїцидальна атмосфера від цього дещо втрачає на переконливості, компенсуючи це, втім, надзвичайно впізнаваним, вибуховим вокалом лідера Прозорова.

Також неодноразово з моменту виходу цього диску можна натрапляти на інтернет-форумах численні думки про те, що ТОЛ природніше звучить з українськими текстами.

Отже, «Клей.МО» - реліз суперечливий і, попри те, що, безперечно, заслуговує на увагу з низки перерахованих тут причин, залишає забагато сумнівів щодо «букви і духу» майбутнього повнотривалого альбому.

Максим Солодовник
© Киевский Рок-клуб


Виконавець:
Тол
Назва:
Клей.Мо
Категорія:
Альбоми
Рік видання:
2009
Видавець:
Iншамузика, Moon Records
ПУБЛІКАЦІЇ
Группа Тол прекращает свое существование
НОВИНИ
Группа Тол прекращает свое существование
02.04.2013

Об этом группа сообщила на страницах своих социальных сетей. Причиной послужило состояние здоровья лидера группы

10 ноября ТОЛ в «Бинго»
АНОНСИ
10 ноября ТОЛ в «Бинго»
24.10.2012

Лейбл ІншаМузика представляет долгожданный киевский концерт грандов альтернативной сцены Украины – группы ТОЛ. Качественный саунд и бешенная концертная энергетика обеспечены! А также радушие и доброжелательная атмосфера одной из лучших концертных площадок страны

Prozorowww: «Есть взлеты, и есть снижения, но ни в коем случае не падения!»
ІНТЕРВ'Ю
Prozorowww: «Есть взлеты, и есть снижения, но ни в коем случае не падения!»
20.08.2012

Сейчас ТОЛ не очень активно выступает, записывает новый материал. Но, без сомнения, каждый их свежий сингл или клип – это грандиозное событие в мире украинского альтернативного металла. О творчестве ТОЛа и о своем театральном опыте подробнее рассказал вокалист группы – Василий Переверзев, он же Prozorowww

ДОСЬЄ
ФлагКЛІП
Флаг
2012
РЕКОМЕНДАЦІЇ
ГДЕ?: «Це як радіосигнали, що відправляються з Землі в далекий космос»
ІНТЕРВ'Ю
ГДЕ?: «Це як радіосигнали, що відправляються з Землі в далекий космос»
17.07.2018

Повернувшись з творчої відпустки в 2014 році «ГДЕ?» Знову бере паузу. Музикантам необхідно осмислити накопичений творчий досвід, визначитися з подальшими пріоритетами і, можливо, реорганізуватися

Кіноконцерт Muse: Drones World Tour / 12.07.2018
АНОНСИ
Кіноконцерт Muse: Drones World Tour / 12.07.2018
04.07.2018

У 2015 році Muse вирушили у Drones World Tour. Під час нього вони відіграли 130 концертів у незвичному для себе форматі — над сценою літали дрони, а гігантські проекції взаємодіяли з музикантами