1. | The Arrival (intro) |
2. | Lost Threads |
3. | Asgard's Shining |
4. | Song of the Void |
5. | The Fog …and Grief Still Moan |
6. | Mysteries Cosmos |
7. | The Seas Burn of Omnipotence |
8. | Sacrament of Buyan |
Харківська група Khors ще від своїх початків демонструє нам оригінальний стильовий почерк, який вирізняє її з-поміж багатьох інших, що творять приблизно в тому ж фарватері. За останні роки він суттєво еволюціонував від оригінального паган-блеку до не менш своєрідного pagan metal, що було виразно помітно вже в альбомі «Misticism» (2008), а найновіший доробок групи, що втілився у «Return to Abandoned», засвідчує розвиток стилю, закладеного в альбомі-попереднику, але вже на новому рівні.
Новий альбом, що вийшов наприкінці 2010 року одразу на двох різних лейблах – американському та російському, привертає до себе увагу вже починаючи з назви. Як знаємо, повернення у фізичному та мисленнєвому світі– не одне й те саме. Семантика назви альбому, як і його (традиційно для Khors) англомовні тексти, говорить нам саме про філософський аспект цього поняття.
Дуже багато аспектів «Returnto Abandoned» свідчать про те, що цей альбом наразі є найкращим в усьому доробку групи. Поєднання динаміки раннього «The Flame Of Eternity's Decline» з атмосферністю «Misticism» тут виглядає не як проста сума складників, а як органічне переплетення досить жорсткого вокалу з майже арт-роковими соло клавішних, акустичних та електричних гітар - і все це з вигадливими, цікавими аранжуваннями, дещо несподіваною (особисто для мене) піднесеністю та романтичністю. Особливо в плані композиторської майстерності варто відзначити найдовший тут трек - «The Seas Burn of Omnipotence», який є справжньою перлиною свіжого альбому.
Диск, хоч, на мою думку, і не несе з собою приголомшуючого катарсису, слухається на одному диханні та лишає по собі стійке враження, що він є найбільш цілісною та зрілою студійною роботою команди.
Безсумнівно, «Return to Abandoned» виводить групу на новий етап творчості, поставивши планку професійності як ніколи високо.
Максим Солодовник
(c) rock.kiev.ua
Автор і натхненник поп-групи Ampula Seven, блек-метал команди Haissem і формації Sunset Forsaken, про те, що внутрішня потреба у творчості важливіше зовнішніх стимулів