На жаль, українська версія публікації відсутня, пропонуємо варіант на російській мові

InСайд возвращаеться с новым-старым вокалистом

05.07.2013 · Новини

Группа  InСайд жива, и готова снова зажигать огонь в ваших сердцах и душах! Примечательно, что группа возвращается со сменами в составе, а именно новым вокалистом. Впрочем «новый» это не совсем правильно, поскольку Кирил Ткаченко был в группе до 2009.

На данный момент группа ведет активную работу над новым материалом, в качестве видео-подтверждения, вашему вниманию демка новой песни «Бей в цель».


 
ПУБЛІКАЦІЇ
InSide: «Ми завжди любили важку музику!»
ІНТЕРВ'Ю
InSide: «Ми завжди любили важку музику!»
24.09.2014

Багатьом шанувальникам якісної альтернативи InSide вже давно встиг полюбитись. Останні роки склад гурту зазнає змін, також змінюється і стиль. Але енергетика, яку несуть хлопці у своїх піснях – нікуди не ділася, і лише продовжує йти «по наростаючій»

InSide - Life After Death [single]
НОВИНИ
InSide - Life After Death [single]
05.06.2014

Київські «металюги» InSide нагадали про своє існування потужним синглом «Life After Death». Це перша офіційна студійна робота після повернення в 2013 до групи першого вокаліста Кирила Ткаченко

ДОСЬЄ ДИСКОГРАФІЯ
My Cardiac Reset
My Cardiac Reset
2012
альбом
слухати · рецензія
Life After DeathКЛІП
Life After Death · 2014
4 тис. переглядів
I'm AliveКЛІП
I'm Alive · 2012
7 тис. переглядів
РЕКОМЕНДАЦІЇ
Сергій Радзецький: «Грати роками одне і те ж однаково - неймовірно нудно»
ІНТЕРВ'Ю
Сергій Радзецький: «Грати роками одне і те ж однаково - неймовірно нудно»
25.07.2019

Чай з м’ясом - мабуть, самий драйвовий з проектів Сергія. На його рахунку - ролі худрука SЮR Band, одного з авторів програми Avant Floyd, інструменталіста і композитора в дуеті Big Second

Андрій Толок, Haissem: «Музика не шашлик, вона не маринується»
НОВИНИ
Андрій Толок, Haissem: «Музика не шашлик, вона не маринується»
19.07.2020

Автор і натхненник поп-групи Ampula Seven, блек-метал команди Haissem і формації Sunset Forsaken, про те, що внутрішня потреба у творчості важливіше зовнішніх стимулів