Ріплей: «Надзвичайно приємно те, що публіка нас завжди добре сприймає!»

10.08.2012 · Інтерв'ю

Цього року фестиваль Тарас Бульба знову відкрив багато нових імен в українській рок-музиці. Гурт «Ріплей», який здобув гран-прі фестивалю, це якісний бріт-поп, який  беззаперечно заслуговує на увагу. Гарна музика, гарні тексти, гарна гармонія колективу – це головні козирі гурту. Які емоції після перемоги, як до цього жив гурт, та чим надалі займатиметься, повідали учасники «Ріплей».

«Ріплей» взяли цього річ гран-прі фестивалю «Тарас Бульба». Які емоції? Ви очікували на такий успіх?

Після того як тільки оголосили результати конкурсу, емоції нас просто переповнювали, все-таки вперше взяти участь у конкурсному фестивалі, і здобути гран-прі це дуже круто. На успіх не очікували, але надіялись…

А взагалі, що для вас, окрім, звичайно, перемоги, приніс фестиваль іще?

Зважаючи на те що фестиваль «Тарас Бульба» один із найстаріших конкурсних рок-фестивалів України, то перемога у ньому, відкриває дуже багато перспектив, для подальшого розвитку гурту. Ну і, звичайно, достойний подарунок, який ну дуже став доречним для нас!

Давайте, трохи окунемося в історію. Як, де й коли гурт зародився, які "перипетії" траплялися на вашім шляху?

Сам гурт «Ріплей» був заснований у листопаді 2010 року, в м. Луцьк, але на уламках гурту Копірайт, з якого більша частина музикантів вирішила все-таки не припиняти роботу, і зайнялися пошуками нового вокаліста. В результаті проведених прослуховувань була обрана нова фронт-вумен гурту Маргарита Тишкевич, тоді ж і змінилась назва гурту.

Звичайно, як і в кожного гурту, коли міняється склад учасників трапляються всілякі нюанси, але ми завжди намагались вирішувати всі проблеми, долати всі складнощі, і цілеспрямовано йти вперед.

За два роки існування, що вважаєте найбільшим досягненням?

В принципі два роки це не так багато, а у нас вже є певні здобутки: гран-прі «Тарас Бульби», за тиждень до цього лауреати 2 премії Міжнародного фестивалю «Молода Галичина», участь у музичному телемарафоні на Першому національному телеканалі, який увійшов до книги рекордів Гіннеса, та і концертів у нас значна кількість за плечима! А саме головне кипить робота над записом повноцінного дебютного альбому.

А з цього моменту, будь ласка, детальніше:) Розкажіть, як проходить робота над платівкою, розкрийте якісь таємниці стосовно нього (назва, які ввійдуть пісні тощо)?

Особливість альбому є те, що до нього увійде декілька пісень, які нашим слухачам не доводилось навіть десь почути. Також до запису альбому долучилось декілька сесійних музикантів. А з назвою ми ще не визначилися:)

Платівку продаватимете на СД, чи буде викладена в Інтернеті для вільного завантаження?

Звичайно, альбом буде викладений для вільного скачування в Інтернеті, але для справжніх поціновувачів нашої музики, та наших друзів ми зробимо обмежений тираж платівки.

Чи звертаєте ви увагу на таку річ як стиль групи? Наприклад, характерні тільки для вас фотографії, символ, логотип, інші речі, що створюють асоціації саме з вами?

Звичайно, якраз саме зараз ми працюємо над цим, займаємось розробкою власного логотипу, працюємо зі стилістом, яка допомагає нам підібрати сценічний образ, бо ми вважаємо, що це дуже важливо, коли є певний ряд асоціацій, який допомагає відразу розпізнати той чи інший гурт. А в плані музики, ми завжди експериментуємо зі стилями, бо це все-таки є творчість.

От взагалі, з чого пересічний слухач має починати знайомитися із «Реплеєм»? Може, є якась пісня, яка б найкраще давали уявлення про вашу творчість?

Взагалі дуже важко відразу познайомитися з гуртом, прослухавши тільки одну його пісню. Кожна наша пісня несе зовсім інший настрій, стиль і переживання. У нас є офіційна сторінка на Ютубі, в соціальних мережах, а також розробляється офіційний сайт, куди можна зайти і ознайомитися з інформацією про гурт і, саме головне, з нашою творчістю.

Свого часу ви об'їздили всю Волинь в рамках DJUICE-туру, та й загалом уже встигли пограти як у великих так і малих містах. Чи відрізняється кардинально публіка в різних населених пунктах?

Звичайно, кардинально не відрізняється, але є концерти різного напрямку, куди приходять як молодь так і старші люди. І надзвичайно приємно те, що публіка нас завжди добре сприймає!

От козак Тарас Бульба - символ принциповості, мужності, відданості своїм ідеалам і переконанням. Яка соціальна позиція «Ріплея»?

Своєю творчістю ми впливаємо на свідомість людей, а свідомі люди це невід’ємна частина повноцінної європейської держави. А музика це є один із інструментів впливу на слухача.

Ви слідкуєте за українським мистецтвом: музика, кіно, література? Кого з авторів, чи що з творів могли б виділити?

Так, звичайно. По мірі можливостей та часу, але відверто вистачає часу тільки на якусь нову музику, та частково на фільми. З книжками тут проблематичніше:) Хоча і не скажемо, що ми їх взагалі не читаємо. Всі ми зайняті люди, кожен з нас десь працює, якщо не навчається, а весь свій вільний час ми присвячуємо гурту «РІПЛЕЙ».

Кілька слів читачам від «Ріплея»:

Всім читачам, а також шанувальникам (або ж не шанувальникам) нашої творчості бажаємо побільше хорошої музики. Вірте в себе та в інших, та цінуйте тих, хто поруч!

Автор:
© Рок.Київ
ПУБЛІКАЦІЇ
Гурт Ріплей презентує новий міні-альбом
НОВИНИ
Гурт Ріплей презентує новий міні-альбом
17.05.2014

«Хвилини до літа» - це 6 нових пісень, над якими музиканти працювали протягом останніх місяців. Музика гурту набула нового смаку та звучання. Драйв та рок’н’рол у поєднанні з ліричним вокалом Маргарити Тишкевич створюють легкий та по-справжньому літній настрій

ДОСЬЄ ДИСКОГРАФІЯ
Хвилини до літа
Хвилини до літа
2014
альбом
слухати · рецензія
РЕКОМЕНДАЦІЇ
ГДЕ?: «Це як радіосигнали, що відправляються з Землі в далекий космос»
ІНТЕРВ'Ю
ГДЕ?: «Це як радіосигнали, що відправляються з Землі в далекий космос»
17.07.2018

Повернувшись з творчої відпустки в 2014 році «ГДЕ?» Знову бере паузу. Музикантам необхідно осмислити накопичений творчий досвід, визначитися з подальшими пріоритетами і, можливо, реорганізуватися

Gibson оголосив себе банкрутом
НОВИНИ
Gibson оголосив себе банкрутом
13.05.2018

Американська компанія Gibson, заснована у 1984 році, постачає щорічно 170,000 гітар у 80 країн світу. Цього року корпорація опинилася на межі банкрутства з півмільярдним боргом