У Будинок Офіцерів я прийшов задовго до початку концерту. Поки те, се, чую - почався саундчек. Природно, я тихенько пробрався в зал, влаштувався в куточку - ніхто мене не бачив, зате я все бачив і чув. Саудчек пройшов швидко, спокійно, без якихось проблем. Мені сподобалася... Концерт почався майже вчасно і складався з двох відділень. Композиції чергувалися привабливими розповідями.
Олексій Козлов та його Арсенал привезли до Києва нову програму під назвою «Своя Гра», всі композиції якої були написані у минулому та цьому році.
Хоча, були виконані ще композиція «Birdland» групи Weather Report і композиція з репертуару Майлса Девіса (Miles Davis). І, взагалі, програма була присвячена пам'яті винахідника стилю фьюжн (fusion), яким і є Майлс Девіс - сурмач, що зробив величезний вплив на розвиток музики XX століття.
А я сидів в першому ряду, охороняв сумку з об'єктивами нашого фотографа, і слухав, слухав, слухав. Коли все закінчилося, не відразу опам'ятався, а дорогою додому наспівував чомусь Weather Report. Притому пригадав якось відразу, хоча слухаю їх дуже рідко.
P.S. А композиція Birdland з репертуару Прогнозу Погоди убила просто наповал. Барабанщикові респект і уважуха)
Имя этого джазмена упоминается в европейских энциклопедиях, а его группа «Арсенал» хоть и претерпела изменения в составе, все так же энергична и готова к новым гастролям. Перед киевским концертом Вадим Куликов поговорил с Алексеем Семеновичем Козловым о музыке авангардной, модной и патологической.
Автор і натхненник поп-групи Ampula Seven, блек-метал команди Haissem і формації Sunset Forsaken, про те, що внутрішня потреба у творчості важливіше зовнішніх стимулів