Перевірка реальності - Виставка постмедійного мистецтва

17.05.2005 · Анонси

21-29 травня 2005 року
Український дім, Київ

Учасники: Вікторія Бегальська, Сергій Братков, Олександр Верещак та Маргарита Зінець, Ігор Гусєв, «Інституція нестабільних думок» (Олександр Гнилицький, Леся Заєць, Євген Таран, Дані Фолькамер), Гліб Катчук і Ольга Кашимбекова, «Нацпром» (Олег Тістол і Микола Маценко), Кирило Проценко, Олександр Ройтбурд, Арсен Савадов, Василь Цаголов, Сергій Чайка, Ілля Чічкан

Куратор: Олександр Соловйов

Виставка «Перевірка реальності» - наступний крок у реалізації проекту «Український музей сучасного мистецтва». Окрім збору колекції, він починає функціонувати і як творча лабораторія - всі представлені в експозиції роботи є результатом осмислення нового ставлення до «рухомих образів», сучасного розуміння медіа-арту і створені з нагоди цієї події.

Виставка - зважаючи на несприятливі обставини навколо створення музею, відбувається в редукованому, зміненому вигляді. В жовтні 2004 року Благодійний Фонд Віктора Пінчука «Сучасне мистецтво в Україні» став переможцем конкурсу Міністерства культури на інвестування музейного комплексу «Мистецький Арсенал». Того ж місяця в Арсеналі відбулась масштабна виставка «Прощавай, зброє», яка символізувала віднайдення Музеєм свого дому. Згодом, під час підготовки проекту «Перевірка реальності» виникли неочікувані перешкоди: розпорядженням Кабміну від 3 березня 2005 року Арсенал було передано до сфери управління Київської міськдержадміністрації. На прохання Фонду про дозвіл на проведення виставки в Арсеналі Міністерство культури відповіло відмовою, мотивуючи її тим, що там «зараз проводяться археологічні і спелеологічні дослідження, а ближчим часом будуть розпочаті ремонтно-реставраційні роботи», і вже після того надіслало офіційний наказ про скасування результатів інвестиційного конкурсу. Тому виставку було перенесено в виставковий простір Українського Дому.

Концепцію виставки, яка розгортається в мультимедійній площині - на стику відео, комп'ютерної анімації, інтерактивних інсталяцій, фотографії, живопису, - вибудовано навкруг нового реалізму, примарного і прозорого водночас. Пройшла ейфорія від медіальної революції, що бере початок у 60-х роках минулого сторіччя, медіа втратили і свій пафос, і свій радикалізм. Сьогодні на порядку денному не різкий, граничний настрій, а більш відсторонена, ніби з-поза скла, позиція спостерігача у дусі реаліті-шоу. Відходить апологія техніцизму. Про нові медіа заговорили навіть як про мертву зону (за висловом Б.Стерлінга, «чим більше наше життя пронизує медіа, тим легше загубити слід інформації»). Епоху «розуміння медіа» змінила епоха «розширення медіа», де важливі не стільки зовнішні характеристики, скільки спричинені ними трансформації людського виміру. Акцентується не саме благо залучення до нових медіа, а радше проникнення в художні сфери постмедійної свідомості. Воно охоплює і скепсис по відношенню до нових технологій, і прямий опір, проте лише такою мірою, яка не призводить до прямого заперечення, не обертається консерватизмом, а навпаки стимулює саме експериментальні, авангардні дивіденди від широко розгорнутих медійних воєн.

Звук:
22.05.2005 - Щастя, Esthetic Education (Київ)
23.05.2005 - Сахр (Дніпропетровськ)
24.05.2005 - Крихітка Цахес (Київ)

Початок виступів - 16.30

РЕКОМЕНДАЦІЇ
Gibson оголосив себе банкрутом
НОВИНИ
Gibson оголосив себе банкрутом
13.05.2018

Американська компанія Gibson, заснована у 1984 році, постачає щорічно 170,000 гітар у 80 країн світу. Цього року корпорація опинилася на межі банкрутства з півмільярдним боргом

Кіноконцерт Muse: Drones World Tour / 12.07.2018
АНОНСИ
Кіноконцерт Muse: Drones World Tour / 12.07.2018
04.07.2018

У 2015 році Muse вирушили у Drones World Tour. Під час нього вони відіграли 130 концертів у незвичному для себе форматі — над сценою літали дрони, а гігантські проекції взаємодіяли з музикантами