5 порад по залученню фанатів до популяризації вашого гурту

11.11.2011 · Мастерня

Фанати – це секрет успіху будь-якого гурту. Ну, це доволі давня, всім відома аксіома, яку мало хто наважиться спростовувати. Саме наявність відданих та активних фанатів може стати поворотним пунктом у популярності та успіху команди. Тож ось вам декілька порад для команд, як встановити ефективні та необтяжливі відносини зі своїми прихильниками.

Порада 1

Запропонуйте своїм найвідданішим фанам долучитися до творчого процесу. Попросіть їх намалювати афішу, розробити дизайн футболки, зняти відео чи написати текст до пісні. Потім поділіться результатами публічно, аби підкреслити, що ви у добрих стосунках зі своєю аудиторією, цінуєте думку своїх слухачів і залюбки співпрацюєте з ними у креативному полі.

Порада 2

Фанати можуть знімати і публікувати «відео-відгуки» на Youtube. Наприклад, доволі посереднє відео «Leave Britney Alone», завантажене одним з відданих прихильників пані Спірс, миттєво стало «вірусним» і за кілька тижнів здобуло більше уваги від преси, ніж сама співачка.
Звісно ж, я не пропоную вашим фанатам влаштовувати відео-істерику, але ви маєте заохочувати їх до творчості так, щоб це було для них розвагою, а не рутиною. Ви наврядче зможете передбачити, який з відо-роликів, знятих вашим фан-клубом, набере шаленої популярності, але у кожного з них є шанс бути переглянутим більше, ніж однією людиною, тож принаймні хтось про вас дізнається і в такий спосіб. 

Порада 3

Попросіть фанатів писати про вас у своїх твітерах і блогах. Разом з тим, заохочуйте їх писати змістовно. Наприклад, оголосіть своєрідний конкурс на найкращий пост чи твіт, присвячений вашому гурту і побіцяйте який-небудь небанальний приз чи хоча б публічну подяку.

Порада 4

Запропонуйте вашим прихильникам зробити футболки з логотипом вашого гурту і, одягнувши їх, влаштувати прикольну фотосесію, а потім надіслати вам світлини. Принаймні, це буде весело і цікаво як для них, так і для вас. До того ж, люди, вдягнені у ваші футболки, що просто гулятимуть містом, сидітимуть а пабі чи на трибунах стадіону, можуть привернути увагу як до самих себе, так и до вашого гурту.
Доречі, теж непогана тема для конкурсу.


Порада 5

Це доволі загальна порада. Вам необхідно постійно мати запас ідей для популяризації гурту, у  реалізації яких може прийняти участь ваша нинішня аудиторія, і таким чином донести вашу творчість до інших людей. Інтернет, соціальні медіа, онлайн публікації - це чудовий інструменти, що не лише єднають вас з фанами, а й дають можливість показати себе їх друзям. Але не забувайте допомагати вашим прихильникам, підказуйте їм, що б таке написати, щоб зацікавити людей дізнатися про ваш гурт побільше. Будьте щирими і, що б не стлося, цінуйте ваших фанатів, адже в іншому випадку ви ризикуєте залишитись без їхньої підтримки.

Автор - Брайан Чисхолм 
Переклад - Юлія Коломієць
Оригінал - www.randrworld.com

ПУБЛІКАЦІЇ
Рок-подарки [UPD]
НОВИНИ
Рок-подарки [UPD]
23.04.2014

Если ваш есть знакомый музыкант, рано или поздно вы столкнетесь с вопросом выбора подарка. Надеюсь, данная статья вдохновит и подскажет идейку

5 вредных советов для музыкантов
МАСТЕРНЯ
5 вредных советов для музыкантов
30.04.2012

Запомните самую важную отмазку на все случаи жизни: во всем всегда виноват звукорежиссер. Если вокалист «пустил петуха» — так это просто потому, что он себя плохо слышал, а виноват в этом, безусловно, звукореж. Если у барабанщика сломалась палочка — так это не потому, что барабанщик жлоб, и не менял эти самые палочки уже 3 месяца как

О поддержании мотивации в группе
МАСТЕРНЯ
О поддержании мотивации в группе
02.12.2011

На самом деле каждая команда переживает свои взлеты и падения, периоды чертовской занятости и тупого затишья. Поддерживать всех участников группы в хорошем настроении и на одной волне — это задачка не менее важная, чем написание песен, репетиции и выступления. Надеемся, наши подсказки помогут вам с ней справиться

РЕКОМЕНДАЦІЇ
Gibson оголосив себе банкрутом
НОВИНИ
Gibson оголосив себе банкрутом
13.05.2018

Американська компанія Gibson, заснована у 1984 році, постачає щорічно 170,000 гітар у 80 країн світу. Цього року корпорація опинилася на межі банкрутства з півмільярдним боргом

«Українська пісня – 2018» приймає заявки від молодих виконавців
АНОНСИ
«Українська пісня – 2018» приймає заявки від молодих виконавців
03.05.2018

Новий масштаб, кардинально інший рівень але мета залишається незмінною: пошук нових яскравих облич на українській музичній сцені