Фестивальний фейл, або чому все так сумно

14.07.2010 · Новини

Літні фестивалі продовжують дарувати нам сюрпризи. Long Rock Fest та Metal Summer Fest вже відмінили. ПроРок на черзі?

Компанія PowerMusic, яка в минулому році так неприємно вплинула на імідж нашої держави фестивалем ПроРок 2009, в цьому році знову вирішила виділитись з натовпу. Хоча поки що мова йде тільки про перенесення фестивалю на 14-15 серпня, версія про залите дощем поле, як основна причина переносу, викликає певні сумніви. Особливо з відверто низькими продажами квитків на літні фести взагалі.

Якщо файні дядьки зі Сміли все ж доведуть задумане до адекватного логічного завершення – проведення фестивалю на належному рівні, претензій до них, безсумнівно, не буде. Наразі маємо що маємо.

Відверто кажучи, особисто мене ситуація з фестивалями дуже сильно непокоїть. Можна, безсумнівно, плакати і тикати пальцями в новини по ящику, що у нас, мовляй, криза на дворі. А можна просто звернутися до фактів. Інформацію про фестивалі можна побачити хіба що на стовбах, інколи – в інтернеті. Таке враження, ніби організатори, як наша сучасна малеча, днями і ночами сидять вКонтакті і все. Шановні! Аудиторія вКонтакті – це не ті люди, які масово кудись ходять. Це, здебільшого, піпл, який мережа цікавить принципово більше за реальність. Тому як ресурс підтримки, він, безсумнівно, годиться. Але не як єдине джерело реклами! Є радіостанції, є телебачення, є газети, є транспорт, є університети та школи, метро, флаєри у магазинах, врешті решт! Проводячи фестивалі рівня ПроРоку, необхідно заручитись підтримкою максимальної кільності ЗМІ!

Тут організатори починуть казати, що у них бюджету на те все не вистачить. Проведемо паралель з cінематографом. Далеко ходити не буду, візьмемо непоганий фільм російського виробництва «Про що розмовляють чоловіки». Бюджет фільму – $1 950 000 у.о. Бюджет рекламної компанії $1 500 000 у.о.(за даними порталу Кинопоиск. Там же є інформація щодо зборів з фільму).Чомусь видавці фільму вклали в рекламу бюджет, який майже відповідає кошторису власне створення фільму. Чому вони це зробили? Ну от чому? У них же і так фільм непоганий?

Для тих, хто в бронетранспортері: набір гуртів на вищевказаному фестивалі теж дуже непоганий. Далі пояснювати?

Звичайно, не одною рекламою жива людина, але без неї ніхто не дізнається про ваш геніальний доробок, будь то гурт, фестиваль, альбом, сосо-сола, чи нова гітара фірми Трембіта. Так що скільки б не казали організатори, що у них все і так вийде, я їм не повірю. Згадайте Глобал Іст 2009 – підтримка на телебаченні, на проекторах в метро, на радіо – у них це було! На нинішній фестиваль глобалівців рекламна компанія почалась майже за рік до фесту – ще в вересні з'явились афіші в метро. Зараз про фест серед киян не знають хіба що сліпі. І, я впевнений, ніхто цей фестиваль не відмінить через дощ. Робіть висновки, шановні.

Текст - Сашко Гончаров


 
ПУБЛІКАЦІЇ
«ПроРок - 2006» - як це було
ФОТО
«ПроРок - 2006» - як це було
28.08.2006

Кажуть, перший млинець - комом. Але не в цьому випадку. «Перший раз» виявився дуже вдалим, всі були задоволені - і публіка і виконавці і організатори.

фестиваль «Про Рок» - 19 та 20  серпня 2006 року у м.Кролевць
НОВИНИ
фестиваль «Про Рок» - 19 та 20 серпня 2006 року у м.Кролевць
17.08.2006

«Про Рок» — Перший всеукраїнський рок-фестиваль не випадково буде проходити у м. Кролевець Сумської області. На то є декілька причин. Все дійство буде проходити в міському парку відпочинку (біля арки), орієнтовно з 15:00 до 24:00. Будуть розташовані місця швидкого харчування.

РЕКОМЕНДАЦІЇ
Сергій Радзецький: «Грати роками одне і те ж однаково - неймовірно нудно»
ІНТЕРВ'Ю
Сергій Радзецький: «Грати роками одне і те ж однаково - неймовірно нудно»
25.07.2019

Чай з м’ясом - мабуть, самий драйвовий з проектів Сергія. На його рахунку - ролі худрука SЮR Band, одного з авторів програми Avant Floyd, інструменталіста і композитора в дуеті Big Second

В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії
НОВИНИ
В Україні розпочали ґрунтовне дослідження музичної індустрії
11.07.2020

Организаторы приглашают к участию музыкантов и игроков рынка