Самурай

Самурай

Чумацький Шлях


Самурай1. Самурай
Не зникає день2. Не зникає день
Мантра3. Мантра
Хап4. Хап
Хулігани5. Хулігани
Дід Панас6. Дід Панас
Гопак7. Гопак
Заховаюсь8. Заховаюсь
Не буди9. Не буди
ВСЕ ТРЕКИ
К сожалению, русская версия публикации отсутствует, предлагаем вариант на украинском языке

Вже доводилося заводити розмову про те, що непростий український побут добре сприяє розвиткові «важкої» вітчизняної сцени. За великим рахунком, у масштабах світового музичного «неформату» Україна, перш за все, є відомою завдяки діяльності «важких» колективів. Існують і численні команди більш або менш агресивного звучання, що не прагнуть світового успіху, співають українською мовою й націлюються на те, аби якісно робити власну справу на Батьківщині. Одним з таких гуртів є «Чумацький шлях» (м. Хмельницький), що в недалекому минулому оприлюднив другу платівку під назвою «Самурай».

Та частина аудиторії, що є знайомою з першою платівкою «Чумацького шляху» відзначить більш цілісне звучання нового альбому. Дебютна плита Lorela”, попри загальну спрямованість на важку сцену, нагадує калейдоскоп стилів, у якому майорять строкаті скалки різноманітних музичних напрямків — від фанку та диско до західноєвропейського фольклору й добряче приправленої гітарними рифами естрадної пісні (можливо, саме остання «фішка» привернула увагу Віктора Павліка до Ch.Sh., з яким він записав позаальбомну кавер-версію пісні «Шикидим»).

Дякувати долі, музиканти «Чумацького шляху» мають фахову освіту, та й для роботи над першим альбомом вони обрали якісну київську студію FDR. Тож виглядає той «калейдоскоп» цілком органічно. Проте, під час роботи над альбомом «Самурай» хлопці сконцентрували увагу саме на важких елементах власної творчості, демонструючи симпатії до музики іншого плану значно більш стриманим чином. Наприклад, за рахунок присутності у вирі потужних гітар акордеону та сопілки, що допомагають віднайти потрібний баланс між агресією та мелодійністю.

Цікаво, що самі музиканти «зсередини» бачать ситуацію інакше: вони зізнаються, що в студії постійно експериментували зі звуком. Тому, на їхній погляд, пісні на платівці дуже відрізняються одна від іншої. Як би там не було, загальний саунд альбому став більш потужним та соковитим, аніж саунд його попередника. Це особливо помітно, якщо звернути увагу на те, як записано та зведено барабани. На “Lorela” слухач мав справу з чітким та сфокусованим звучанням кожного окремого елементу барабанної «кухні». «Самурай» може похизуватися монолітними барабанами, що заглиблені в приємний для вуха акустичний простір. Олег Мороз з івано-франківської студії Frost Magnetic добре відчув оновлену енергетику команди та вдало підкреслив стилістичні зміни Ch.Sh. за допомогою засобів студійної звукорежисури. Підлаштувався під зміни в настроях гурту й лідер-вокаліст Сергій Строян. У його голосі з'явилося набагато більше жорсткості та хрипоти, аніж то було на дебютному записі.

А от трек-ліст платівки «Самурай» вводить в оману, підкидаючи на самому початку дві порівняно неквапні філософські композиції — «Самурай» та «Не зникає день». Майже за сім хвилин звучання вони налаштовують аудиторію на вдумливе сприйняття музики. І тут раптом альбом, як то кажуть, показує слухачеві язика: починаючи з третьої пісні під назвою «Мантра», на платівці «Самурай» стартують жорсткий «слем» та тотальний «розковбас». Ця вакханалія не спиняється аж до останньої композиції «Не буди» — медитативної хардкорової колискової з невідзнятого вітчизняного фільму жахів.

На шляху до спокою платівка виплескує на слухача шалений драйв треку «Хап», майже панк-рокові беззаперечні хіти «Дід Панас» та «Гопак» і могутню «Заховаюсь». Десь посередині альбому зустрічається кавер на пісню «Хулігани» від гурту «Тартак», що нібито отримав схвальні відгуки від автору оригінальної версії пісні Сашка Положинського. Надаючи шану старшим братам за зброєю, хлопці демонструють при цьому неабиякий хист до творчого переосмислення пісень інших авторів.

Отже, українська сцена має ще один цікавий «хардкоровий» гурт, а український інформаційний простір збагатився новим непересічним музичним альбомом. Тож, друже самурає, тримайся міцніше. Може статися, що вже назавтра тобі доведеться відбиватися від незліченної юрби шалених прихильників.

Антон Бєссонов («Тим Талер»)


Исполнитель:
Чумацький Шлях
Название:
Самурай
Категория:
Альбомы
Год издания:
2015
Издатель:
self-released

ПУБЛИКАЦИИ
Чумацький Шлях: «Хочемо написати пісню, яка змінить світ на краще!»
ИНТЕРВЬЮ
Чумацький Шлях: «Хочемо написати пісню, яка змінить світ на краще!»
07.02.2014

ЧумацьКий шЛяХ – український етно-рок гурт із Хмельницького, заснований 2008 року, виступав на багатьох українських фестивалях, в минулому році випустив дебютний альбом, що отримав назву «Lorela» та купу позитивних відгуків. Що значить «Lorela», з ким хотілося б записати пісню, і чому фолк звучання буде присутнє в творчості завжди – лідер ЧШ, вокаліст та акордеоніст Сергій Строян

ДОСЬЕ ДИСКОГРАФИЯ
Тисячі років
Тисячі років
2018
альбом
слушать
АлфавітКЛИП
Алфавіт · 2017
6 тис. просмотров
РЕКОМЕНДАЦИИ
Сергей Радзецкий: «Играть годами одно и то же одинаково — невероятно скучно»
ИНТЕРВЬЮ
Сергей Радзецкий: «Играть годами одно и то же одинаково — невероятно скучно»
25.07.2019

Чай з м’ясом — пожалуй, самый драйвовый из проектов Сергея. На его счету — роли худрука SЮR Band, одного из авторов программы Avant Floyd, инструменталиста и композитора в дуэте Big Second

Андрей Толок, Haissem: «Музыка не шашлык, она не маринуется»
НОВОСТИ
Андрей Толок, Haissem: «Музыка не шашлык, она не маринуется»
19.07.2020

Автор и вдохновитель поп-группы Ampula Seven, блэк-метал команды Haissem и формации Sunset Forsaken, о том, что внутренняя потребность в творчестве важнее внешних стимулов