К сожалению, русская версия публикации отсутствует, предлагаем вариант на украинском языке

Учіться себе презентувати

21.08.2007 · ИнтервьюУчіться себе презентувати

Як правило, рок-музикантам на початку кар'єри доводиться складно. Засновник порталу «Київський рок-клуб» Дмитро Ремиш радить молодим виконавцям передусім навчитися правильно себе презентувати.

П'ять років тому ІТ-фахівець, а нині викладач Всеукраїнського центру реабілітації інвалідів заснував спеціальний Інтернет-портал під назвою «Київський рок-клуб» (www.rock.kiev.ua). Слід зауважити, що колись, наприкінці 80-их, у Києві, в клубі заводу «Більшовик» існувала музична тусовка під такою самою назвою, але до проекту Ремиша це не має жодного відношення. Ось, що нам розповів сам Дмитро Ремиш:

«Те, що було у 80-их, було геть іншою ідеєю. Тоді зібралися групи, яким просто видали приміщення. Просто були команди, які прийшли й попросили : «Нам треба десь виступати!». А далі що? Ми ж робимо середовище для існування тих команд.»

Середовище команд віртуального рок-клубу складається власно з інформації про українські рок-гурти, їхніх фотографій та музичної презентації у форматі MP3. Таку інформацію про себе може надати будь-яка група. Двері «Київського рок-клубу» відчинено для всіх. Насамперед, як наголосив Ремиш, для молодих та ще мало відомих виконавців. Сьогодні ресурс сайту складається з 400 команд. Ремиш продовжив:

«Людина десь почула групу і вона знає, де знайти про неї інформацію. Питань нема, знайти, наприклад, інформацію про «Океан Ельзи», а ось знайти інформацію про менш відомі команди – це вже складніше. Тому нас ця інформація цікавить більше.»

За словами Ремиша, на сайт заходять не тільки шанувальники рок-музики, але й фахівці з царини музичного шоу-бізнесу. Таким чином, початківці, які розміщують на сайті «Рок-клубу» інформацію про себе, мають непогані шанси, що їх почують саме потрібні люди. До того ж, часто фотобанк «Рок-клубу» безплатно використовують різні видання, звичайно ж з посиланням на сайт. Проте Дмитро Ремиш скаржиться на те, що багато хто з музикантів, роблячи заявку, майже не володіє елементарними знаннями з галузі піару.

«Вони мали б присилати про себе резюме завбільшки, ніж тільки два речення. Група, яка не може надіслати своє фото, на що вона розраховує? Інколи нам присилають просто список групи й просять занести цей гурт до каталогу. Може вони сподіваються, що якщо їх занесуть у каталог, то почнуть надходити якісь пропозиції для виступів? Але просто так нічого не буває. Треба щось заробити, аби вас справді помітили».

Нині на сайті нараховується приблизно 2000 аудіофайлів. Спочатку для презентації на порталі вистачало надіслати пісню у форматі MP3 і дати усну згоду на її публікацію. Сьогодні, про всяк випадок, Дмитро Ремиш просить виконавців надати йому письмову згоду, аби потім раптом не виникло якихось суперечок навколо авторських прав. Водночас він нерідко наштовхується на нерозуміння з боку самих музикантів: мовляв, для чого треба щось підписувати, якщо й так даю тобі свою згоду. На думку Ремиша, чимало українських музикантів потребують ще значного підвищення знань у сенсі власної реклами і робочої культури.

Олександр Павлов [Deutsche Welle]


 
РЕКОМЕНДАЦИИ
No comment
НОВОСТИ
No comment
24.03.2022

No comment

Андрей Толок, Haissem: «Музыка не шашлык, она не маринуется»
НОВОСТИ
Андрей Толок, Haissem: «Музыка не шашлык, она не маринуется»
19.07.2020

Автор и вдохновитель поп-группы Ampula Seven, блэк-метал команды Haissem и формации Sunset Forsaken, о том, что внутренняя потребность в творчестве важнее внешних стимулов